استاد CRM استاد مدیریت ارتباط با مشتری
مزایای مدیریت ارتباط مشتری برای مشتریان:
تضمین کیفیت ،ایجاد تصور مثبت در قبال محصول،افزایش قابلیت اطمینان،ضمانت ارتباط با علامت مشخصه محصول که از طریق برنامه های بازار یابی حاصل می شود.این مزایا در سه طبقه ارائه می گردند:
1.اطمینان 2.مزایای اجتماعی 3.بهره مندی از خدمات بیشتر
استاد CRM استاد مدیریت ارتباط با مشتری
مزایای مدیریت ارتباط مشتری برای سازمانها:
1.حفظ مشتری زمینه ساز بقای سازمان است و هدف اصلی هر سازمانی نیز همین می باشد
2.با ورود فناوری اطلاعات به سازمانها زیر چتر مدیریت ارتباط با مشتری باعث شده سازمانها با بکار گیری نرم افزار های مدیریت ارتباط بامشتریان هزینه پردازش اطلاعات راکاهش وارتباط باآنها سرعت بیشتری می یابدکه نتیجه آن افزایش قدرت رقابتی سازمانهادرمحیط پر تلاطم امروزی است.
رده بندی نرم افزار های سی،آر،ام در جهان:
شرکت های رده 1.تعداد مشتریان آنها بیش از 10000 نفر می باشند:شرکت های بزرگ
شرکت های رده 2.تعداد مشتریان آنها بین 5000 تا 10000 نفر می باشد:شرکت های متوسط
شرکت های رده3.تعداد مشتریان آنها کمتر از 5000 نفر می باشد:شرکت های کوچک
برای مشاوره با ما تماس بگیرید
مدرس CRM مدیریت ارتباط با مشتری
استاد CRM مدیریت ارتباط با مشتری
تدریس CRM مدیریت ارتباط با مشتری
استاد بهزاد حسین عباسی
با بیش از 1700 ساعت تدریس دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مشاور CRM
09121724677
09128724677