مدرس CRM  مدرس CRM استاد CRM  استاد CRM سخنران CRM  سخنران CRM تدریس CRM  تدریس CRM آموزش CRM  آموزش CRM

CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری  | مدرس مدیریت ارتباط با مشتری | استاد مدیریت ارتباط با مشتری| استاد مدیریت ارتباط با مشتری | سخنران مدیریت اربتاط با مشتری| سخنران مدیریت ارتباط با مشتری | تدریس مدیریت ارتباط با مشتری| تدریس مدیریت ارتباط با مشتری| آموزش CRM | آموزش CRM

مدرس مدیریت استاد مدیریت مدرس فروش مدرس بازاریاب CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس CRM استاد CRM تدریس CRM سخنران CRM آموزش CRM

مدرس CRM استاد CRM تدریس CRM سخنران CRM آموزش CRM

مدرس CRM استاد CRM تدریس CRM سخنران CRM آموزش CRM

مدرس CRM استاد CRM تدریس CRM سخنران CRM آموزش CRM

مدرس CRM استاد CRM تدریس CRM سخنران CRM  آموزش CRM

برای مشاوره با ما تماس بگیرید
مدرس CRM مدیریت ارتباط با مشتری
استاد CRM مدیریت ارتباط با مشتری
تدریس CRM مدیریت ارتباط با مشتری
استاد بهزاد حسین عباسی
با بیش از 1700 ساعت تدریس دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مشاور CRM

09121724677
09128724677
behzadabbasi.ir
behzadabbasi.com

بایگانی

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس زبان بدن استاد زبان بدن سخنران زبان بدن تدریس بازرایابی

مدرس CRM سخنران CRM استاد CRM تدریس CRM معلم CRM سمینار CRM سخنران CRM

 CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری سخنران مدیریت ارتباط با مشتری استاد مدیریت ارتباط با مشتری تدریس مدیریت ارتباط با مشتری معلم مدیریت ارتباط با مشتری سمینار مدیریت ارتباط با مشتری سخنران مدیریت ارتباط با مشتری

 CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس CRM در سازمانها مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ق.ظ

CRM چیست؟

استاد CRM

چکیده:

فناوری اطلاعات امروزه بیش از هر دوره در ساختار تجارت و سازمانها نفوذ کرده و تاثیر گذار است.یکی از مهمترین مباحث فناوری اطلاعات چگونگی ارتباط با مشتریان است که در قالب سیستم های  سی،آر،ام برای آن راه حل توسط شرکت های مختلف ارائه شده است.سعی شده است که ضمن معرفی سیستم های سی،آر،ام به اختصار اطلاعاتی نیز در مورد شرکت های ارائه کننده این سیستم ها و وضعیت کنونی این بازار سی،آر،ام در جهان اشاره شود. 


مقدمه:

به معنی مدیریت روابط بامشتریCustomer Relationship Management مخفف کلماتcrm 

است.سی،آر،ام نرم افزاری است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریات برای ارتباط بیشتر با آنها استفاده می شود.به طور خلاصه سی،آر،ام نرم افزاری است که به جمع آوری تمامی اطلاعات در مورد مشتریان،فروش ،تاثیر بازاریابی،واکنش ها و رفتار بازار در کنار هم کمک می کند.

 

هدف مدیریت ارتباط با مشتریان:

کار سی،آر،ام کمک به تجات در زمینه استفده از تکنولوژی و منابع انسانی برای درک رفتار مشتریان و ارزش مشتریان با بهره گیری از سی،آر،ام سرویس دهی بهتری به مشتری داده می شود.پروسه بازاریابی و فروش ساده تر می شود،مشتریان جدید کشف می شوند ودر نهایت سود بیشتری از هر شرکت عاید شرکت می شود.

 




برای مشاوره با ما تماس بگیرید 

مدرس CRM  مدیریت ارتباط با مشتری

استاد CRM مدیریت ارتباط با مشتری

تدریس CRM مدیریت ارتباط با مشتری

استاد بهزاد حسین عباسی 

با بیش از 1700 ساعت تدریس دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاور CRM


09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی