مدرس CRM استاد CRM سخنران CRM بهزاد حسین عباسی
چرا CRM برای کسب و کار و شرکتهای کوچک نیز ضروری است ؟
امروزه شرکتها و سازمانها در کسب و کار اغلب از نرم افزار CRM برای اتوماسیون فروش خود استفاده می کنند.
مدرس CRM استاد CRM سخنران CRM
مدرس CRM استاد CRM سخنران CRM بهزاد حسین عباسی
مدرس CRM استاد CRM سخنران CRM بهزاد حسین عباسی
مدرس CRM استاد CRM سخنران CRM بهزاد حسین عباسی
مدرس CRM استاد CRM سخنران CRM بهزاد حسین عباسی
مدرس CRM استاد CRM سخنران CRM بهزاد حسین عباسی
مدرس CRM استاد CRM سخنران CRM بهزاد حسین عباسی
مدرس CRM استاد CRM سخنران CRM بهزاد حسین عباسی
مدرس CRM استاد CRM سخنران CRM بهزاد حسین عباسی
اتوماسیون فروش ، کمپانی ها را قادر به تکمیل همه داده های تجارت برای فروش، مارکتینگ، پشتیبانی و غیره در یک بسته نرم افزاری مجاب می سازد. در این مسیر شرکای تجاری قادر به
فراهم سازی ارتباط بدون شکاف با مشتریان می باشند زیرا هر حرکت درسیستم گزارش داده و حساب شده می باشد.
CRM می تواند برای نیازهای هر گونه تجارت منحصر به فرد کوچکی برنامه ریزی شود تا به تحلیل مارکتینگ، فروش، پیدا کردن نقاط سبقت، تغییرات برای سبقت گرفتن، ارتباط مرکزی مدیریت، مدریت رسانه اجتماعی و دیگر مسائل کمک کند. مدیران از این داده ها برای تشخیص کلیدهای مشتریان (مشتری یابی) خود برای تخصیص سرمایه در جهت رسیدن به حداکثر سود استفاده می کنند. اگر هر فرد فروشنده مدارک مربوط به هر داده را در سندها تنظیم کند مدیران در یک چشم به هم زدن قادر به تشخیص موقعیت های با ارزش کاری خود و رسیدن به اهداف خود میباشند. گزارش ها می توانند به صورت اتوماتیک به اطلاعات مورد نیاز تبدیل و مسیر یابی شوند.
CRM به مدیران اجازه می دهد تا به آسانی عملکرد بهترین کارمند خود را تشخیص داده و پاداش او برای دستیابی به این عملکرد را اهدا کند تا مسیر سبقت به صورت اتوماتیک پدیدار شده و اطلاعات فروش ها با مرکز مارکتینگ به اشتراک گذاشته شده و جدول افت و خیز تولید بدست آید.
پیش بینی نیز یکی از اصلی ترین قسمت های تجارت است و دیگر مساله ای است که سیستم CRM در آن به خوبی میدرخشد.جدول فروش به صورت اتوماتیک گرد آوری و درجه بندی می شود و سپس به صورت فرمت های قابل فهمی مانند گراف ها یا جداول نمایش داده می شود که میتواند به پیش بینی های ابتکاری کمک نماید.
برای مشاوره با ما تماس بگیرید
مدرس CRM مدیریت ارتباط با مشتری
استاد CRM مدیریت ارتباط با مشتری
تدریس CRM مدیریت ارتباط با مشتری
استاد بهزاد حسین عباسی
با بیش از 1700 ساعت تدریس دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مشاور CRM
09121724677
09128724677