تدریس CRM تدریس مدیریت ارتباط با مشتری
از دیدگاه استراتژیهای سنتی بازاریابی مشتریان اغلب با طی مراحل جستجو ،ارزیابی ،خرید و استفاده در پایان زنجیره ارزش کالاها و خدمات قرار میگیرند. اما دغدغه امروز بازاریابان خلق مشتریان رضایتمند و حتی دلشاد با بالاترین میزان وفاداری است که این مستلزم درگیری مشتری در زنجیره ارزش و در تمامی فرایندها و فعالیتها و تصمیمات سازمان است. در این مسیر ابزارهایی از قبیل مدیریت رابطه با مشتری، مدیریت رابطه با پرسنل سازمان و مدیریت رابطه با کانالهای توزیع بهکار گرفته می شوند تا بازخور مستمر از تمامی مراحل ارائه ارزش به مشتری دریافت شده و مزیت رقابتی پایدار و ممتازی برای سازمان رقم خورد.سیستم سی،آر،ام را در بخش مرکزی زندگی خود قرار دهید شما ارزش فوق العاده ای از آن بدست خواهید آورد.دانش قدرت است و سی ،ار،ام بسیار قدرتمند.دانش سازمانی سیستم یا آن را بدست می آورد یا آن را از دست می دهد.
برای مشاوره با ما تماس بگیرید
مدرس CRM مدیریت ارتباط با مشتری
استاد CRM مدیریت ارتباط با مشتری
تدریس CRM مدیریت ارتباط با مشتری
استاد بهزاد حسین عباسی
با بیش از 1700 ساعت تدریس دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مشاور CRM
09121724677
09128724677